سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رنگ کاری ساختمان

رنگ کاری ساختمان امر مهمی در دکوراسیون داخلی ساختمان به حساب می آید. رنگ کاری ساختمان توسط نقاش انجام می گیرد. نقاش باید در کار خود حرفه ای باشد و علاوه بر آن ذوق و سلیقه ی بسیاری داشته باشد. رنگ کاری ساختمان با توجه به اندازه و یا دکوراسیون صورت می گیرد. رنگ انتخابی برای رنگ کاری ساختمان توسط صاحب ملک صورت می گیرد. در رنگ کاری ساختمان ابتدا دیوار را از رنگ قبلی پاک می کنند سپس ترک ها را رفع می کنند. رنگ کاری ساختمان باید بعد از گچ کاری که به تمیزی کمک بسیاری می کند انجام گیرد.  

پس از انتخاب رنگ با توجه به نظر نقاش،رنگ کاری ساختمان صورت می گیرد. رنگ کاری ساختمان باید به صورت کاملا ظریفانه و با سلیقه انجام شود. در قسمت هایی که درب ها و پنجره و... وجود دارد باید از ظریف کاری بیشتری استفاده شود چون ممکن است رنگ با آن قسمت ها برخورد کند پس می توان روی درب و پنجره را با یک روزنامه یا نایلکس پوشاند و پس از رنگ کاری ساختمان و خشک شدن آن جدا کرد. قیمت رنگ کاری ساختمان با توجه به تعداد دیوار ها و معمولا بر حسب متراژ مشخص می شود و همچنین در صورت داشتن ظریف کاری و تعداد رنگ های بیشتر بالا می رود. کسانی که شغل رنگ کاری ساختمان را دوست می دارند باید در ابتدا به صورت کمک نقاش در رنگ کاری ساختمان فعالیت داشته باشند تا تجربه ی لازم را به دست بیاورند و کمتر دچار خطا شود و سپس بعد از گذشت مدتی که علم لازم را آموختند می توانند جدا گانه فعالیت داشته باشند.

در صورت استفاده از مواد شیمیایی در رنگ کاری ساختمان باید بسیار دقت کرد که به خود و به قسمت های رنگ زده شده آسیبی وارد نکنند. در گروه ساختمانی بیرامی می توانید رنگ کاری ساختمان خود را به نقاشان حرفه ای بسپارید.